Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Zavar a fejemben van

Zavar a fejemben van

Zavar II. rész

2022. szeptember 28. - Kis2viktor

Zavarok II. rész. - Nevek és shoppingolás

Szóval amit eddig olvastatok az sem volt egyszerű, főleg nektek mert elég káosz az egész nem? De én sem vagyok egyszerű.

Eleinte a Csenge név vonzott nagyon, és úgy éreztem azzal a névvel tudnék azonosulni. Mai napig az egyik legkedvesebb név nekem a Csenge. Egy jópár éve azonban találkoztam egy "igazi" Csengével, és nagyon fura lány volt. Az az igazi velejéig gonosz, mindenkinek árt, neki semmi se jó. Sok embert átrázott, átvert. És mindenkitől kért kölcsön különböző okokból. Én ügyesebb voltam, szerencsére engem nem húzott le pénzzel. Most olyan a helyzete, hogy még egy pár évig tart, hogy kivonták a forgalomból (nyilván nem csak kölcsönkért, volt ott más is, mert halmozatban 8 évet kapott). És sajnos valahogy amikor ezt a nevet hallom eszembe jut. A másik név ami mindig is tetszett, és nagyon megfogott és most leginkább ez az amit el is tudnék fogadni az a Tünde. És nem a tündér miatt, bár ez a misztikum is ami mögötte van egy olyan amivel tudok azonosulni, de inkább a Tücsök becézett alak az ami nagyon én vagyok. Szeretek "ciripelni", mint a tücsök, de ha valami van és diszkomfort elhallgatok. Tudom, hogy ez nem egy tipik ősmagyar név, de Vörösmarty Mihály alkotása, és sokáig népszerű név volt, sajnos egyre kevésbé népszerű, szerintem az egyik legszebb magyar név. Ami jó még ebben a névben, hogy eddig csak aranyos Tündivel találkoztam, szóval még nincs hozzá negatív szereplő akihez tudnám kötni ezt a nevet. A becézett alakok közül a Tücsök formát már említettem, de még a Tücsi is tetszik.

Azt már korábban említettem, hogy a Csenge-Csengus nevet már próbáltam korábban. És ha nincs a fenti ismerős akkor teljesen OK is lett volna. Kb. 3 éve, úgy alakult, akkor még egyáltalán nem volt bennem semmi transz hajlam, és még teljesen normális férfiként éltem, hogy voltunk pár haverral (itt most valójában lány haverok voltak, csak ha azt írom barátnő az félre érthető lenne szóval lány haverok) elmentünk valahova, és egészen jó volt a hangulat. A dologhoz hozzá tartozik, hogy egy antialkesz buli volt, szóval csak olyanok jöttek akik nem isznak alkoholt (és drogot sem fogyasztunk). Tehát mindezt szinjózanul, tisztán. Ahogy olvastam ilyen leírásokat másoknak ehhez kb. a mocsár részegség állapota szükséges (ld. itt), hogy ezt elérjék. Ilyen nagyon durván elengedtük magunkat és nagyon durván beszélgettünk nagyon mély dolgokról. Mi gazdaságosabbak vagyunk, mert ezt teljesen tisztán elértük. Ebben az állapotban bedobtam, hogy mi lenne ha én sem lógnék ki a sorból és a többiek Tücsinek neveznének. Ebben mindenki partner volt, kb. egy fél óra múlva már teljesen megszoktam, és nagyon jól szórakoztunk ezen, mert ha valaki szólt, hogy "Tücsi" tudtam, hogy rólam van szó. Van a csapatból olyan lány aki azóta is Tücsinek nevez. Valahol ez egy nagyon jó érzés most is, ha Tücsinek szólít.

Tavaly év elején (tehát ez még mindig az előtt, hogy elkezdődött volna az, hogy transz lehetek, de itt még biztosan, normális férfi voltam) mentünk az utcán feleségemmel (nem tudom erről írtam-e már, de majd visszanézem, szóval van feleségem, csakhát minek), és valaki hátulról kiáltott, hogy "Tücsi" én erre hátrafordultam, megnéztem az embert, és megállapítottam, hogy nem nekem szólt. Hát ezt sikerült kimagyarázni azzal, hogy van egy Tücsi nevű ismerősőm, és ezer éve nem láttam, és azért néztem vissza hátha neki szóltak... Hogy ezt elhitte vagy sem nem tudom. De ő még nem tud semmit arról az érzésemről, hogy esetleg talán előfordulhat, hogy nem az vagyok akinek gondol. Valahol sajnálom is, mert neki nagyon fog fájni ha megtudja az igazságot (a válás garantált az biztos). De miután még én is rendesen bizonytalan vagyok benne ez még akár éveket is jelenthet, addig békesség van.

Szóval most úgy érzem, hogy a Tünde - Tücsök - Tücsi rendszer tetszene. Ez teljesen passzolna hozzám.

És egy friss élmény. 2022.09.25. Vasárnap. Feleségem elutazott a szüleihez egy pár napra, rendezni mindenféle dolgokat. Én a munkám miatt nem tudtam menni, mert nem tudtam már szabit kivenni, mert most ez a hét munkás. Szóval egyedül vagyok szombat óta itthon. Vasárnap úgy gondoltam, hogy kell venni pár apróságot úgyhogy irány az Etele pláza (az van a legközelebb, és mióta megnyitott nem voltam, szóval meg akartam nézni). Egy ideig ment a gondolkodás, és végül az egyik szolidabb magassarkúmat vettem fel, az időjárásnak megfelelően ez egy bokacsizma volt, és tényleg egészen szolid (e Deichmanban vettem már nem emlékszem mikor). És igencsak szeretem, mert nagyon  kényelmes (kép kicsit lejebb). És most nagyon hiányzott, mert régen nem volt rajtam. Ennél most merészebb nem voltam (szerencsére). Ahogy vásárlok az egyik ügyfelünk műszaki izgatójával találkoztam, aki kijött a férjével és a gyerekeivel, szintén shoppingolni, pár szót beszélgettünk. Azért ott próbálkoztam a teleportálással, de mivel nem az apám vagyok nekem az nem működik. Hát így kicsit kellett beszélni vele. Annyit mondott, hogy ha tudom hívjam fel "hivatalosan" is hétfő délután.

2020-10-31.png

Szóval egy ilyenbe voltam shoppingolni. Egyszerűen ez az egyik kedvenc cipőm, és ebben a hangulatomban nagyon jól esett benne lenni. És totál érdekes, mert ez 41-es és teljesen jó, van amiből kell a 42-es. Szóval nem értem. De a lényeg, hogy szerencsére szolid és nem feltűnő. Azért amikor hétfőn felhívtam munka ügyben, látott-e rajtam valami furát vasárnap, mert többen nagyon megnéztek. Közölte, hogy semmi extra nem volt rajtam, csak annyi, hogy "siethettél a borotválkozással, mert az egyik oldalon pár szőrszál picit ott maradt". Szóval vagy tapintatos volt, vagy amiben reménykedem, hogy nem tűnt fel neki, hogy magassarkúban voltam. Ezen kívül megláttam anyám szomszédját, aki az MTI, CNN, BBC, Reuters együttesénél értesültebb hírügynökség, főleg ha valakin csámcsogni lehet, de szerencsére elég lassú már (arra nem emlékszem már, melyik évben ünnepeltük a 70. születésnapját tehát 70+ a néni) így be tudtam "menekülni" valamelyik üzletbe, és nem látott meg. Ebben biztos vagyok, mert ha meglát már körülbelül az egész világegyetem tud róla. De ha vannak párhuzamos univerzumok akkor ott is már elterjedt. Szóval ő sem látott meg. Végig nyargaltam az egész gyorsétterem sort, hát azért ott lenne még mit fejleszteni, de végül az egyik helyen kaptam "még elmegy" kaját. És ahogy vártam, hallom, hogy két tini lány a hátam mögött össze"súg" (nyilván olyan hangerővel, hogy azt még a szomszéd kerületben is hallották): "odanéz, pasi és magassarkúban!" a másik lány, talán az ő IQ-ja kicsit magasabb lehetett, végig mért a szemével "az egy dolog, de tök jól áll neki!". Miután "jó" kedvem volt, és "nyitott" állapotomban kaptak el, és a kajára még várni kellett, ez is "javította" az állapotomat szóval rájuk néztem: "és akkor mi van?". A lányok feje nagyon gyorsan a vörös óriások, nem sokkal a teljes összeomlás előtti állapotába került. Ismert, hogy ez után jöhet egy látványos szupernova robbanás, de azt már nem vártam meg. Azért jött a "bocsi" "ne hari" meg stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://zvrf.blog.hu/api/trackback/id/tr317941688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása