Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Zavar a fejemben van

Zavar a fejemben van

Hazugságaim

2022. szeptember 19. - Kis2viktor

 

Az tanítják az oskolában, hogy hirtelen felindulásból ne posztolj a netre. Egy pár napja gondolkodom ezen a poszton, és az egész regisztráción. Ez már szerintem kimeríti az előre megfontolt szándékból elkövetett posztolás tényállását. Mégis valahol ez a poszt azért született mert olyat láttam, olyat olvastam ami felforgatott, ami olyan hatással volt rám, hogy erre írni kell valamit.

Az egész szövegkörnyezetéből kiragadva ártalmatlan komment. A komment nem több, mint amivel tele a padlás, és a teremtő állatkertjéről, annak a méretéről szólt. A szokásos szövegből már csak a kerítés magassága hiányzott. Egy nagyon sok éves poszt alatt, egy nagyon sok éves komment volt. Hogy ezen a platformon olvastam vagy másikon ezt fedje jótékony homály. Ezért nem idézem sem a posztot, sem a kommentet szó szerint. Más hasonló témájú poszt, hír alatt a leggyakoribb kommentek "de beteg" "undorító" és ezek mindenféle színonímái az adott nyelv gazdag (vagy kevésbé gazdag, nyelve válogatja) szókincséből. Mert ez a reakció nem magyar sajátosság, ugyenezt lehet olvasni angolul, németül (bár ez utóbbi nyelven nem tudok, de google a barátod...). Az egész mögött egy látszólag ártalmatlan négy betűs rövidítés van B I I D. Hogy ez mit jelent majd egy későbbi posztban kifejtem bővebben. Ha túl kíváncsi vagy, akkor fordulj fent említett közös barátunkhoz és segít a megfejtésben.

Ezt nem mi választjuk. Nem ülünk körülbelül 8 - 9 éves korunkban egy láda fölött, hogy "na válasszunk magunknak valami extrémet". Ezt kapjuk, ezt "nyerjük" "dobja a gép" ki hogyan nevezi, milyen szót talál rá. Nekem az első emlékeim ezzel kapcsolatban általános iskola 4. osztályából vannak meg. Ötödikes voltam amikor valami családi eseményen kicsúszott valami a számon és egy irtózatos szidást kaptam érte. Akkor ott megtanultam, hogy erről soha, senkinek egy szót sem szabad beszélni. Hatodikos koromra már egyre többször jutott ez az eszembe, egyre inkább éreztem magamban egy ilyet. Hogy pontosan mit és hogyan később (ld. fent keresd meg közös barátunkat és segít ha hamarabb akarod a választ). Tudtam, hogy erről nem beszélhetek, de mégis volt egy pont amikor ez úgy totál kibukott belőlem. Nyolcadik osztály végén volt egy családi nyaralás (erről egy külön poszt lesz pár nap múlva) ez volt a legmélyebb pont az egész történetben. Egyre inkább tudatosult, hogy csak nagyon-nagyon megbízható embereknek beszélhetek erről. Innen kezdve az egész életem hazugság, hazugság hátán. "Hazudtunk éjjel nappal, reggel, este, hétköznap, hétvégén...".

Ugrunk az időben 2002-2003 környéke, amikor az interneten találtam egy hírt erről. Igazán nem is hír volt "érdekes" hanem, hogy nem vagyok ezzel egyedül. Még egy pár év eltelt, és akkor tudtam meg a neten, hogy még neve is van a "gyereknek".

Fórumok olvasgatása, álnevek, hazugságok, éjjel nappal, reggel este, hétköznap, hétvégén...

2020 COVID első évad. Bezárás. Home office, rengeteg "idő". Egy kisiklott házasság (még megvan, de ki tudja meddig). Mélypont. Neten történetek, leírások olvasgatása. Felismerések.

Lehet, hogy ezen kívül női lelkem van? Még ez is?  Bár ez utóbbi nagyon sok mindent megmagyarázna, "de nem lehet, ez nem lehet igaz. Ez kizárt", pedig lehet. Túl sok mindent megtudnék magyarázni az eddigi életemből. A soha nem működő párkapcsolatok, a félre siklott házasság. De egyenlőre ezt nem, nem akarom. Nem akarok erről is tudni. Talán később, talán pár év. Néha azért ez is elő fog jönni, a következő írásokban. Tényleg túl sok mindent megmagyarázna.

BIID (angolul, a google barátommal): The term body integrity identity disorder (BIID) describes the extremely rare phenomenon of persons who desire the amputation of one or more healthy limbs or who desire a paralysis. Some of these persons mutilate themselves; others ask surgeons for an amputation or for the transection of their spinal cord.

Magyarul: Ez a kifejezés, egy nagyon ritka dolgot takar. Arról szól, hogy vannak emberek akik bénulásra, vagy egészséges végtagjuk amputálására vágynak. Ritkán megcsonkítják magukat, vagy orvostól kérnek amputációt, vagy a gerinc átvágást.

Ez egy gyors googlezás eredménye, mert ennyire nem is egyszerű a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://zvrf.blog.hu/api/trackback/id/tr2017934610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása